پرینتر - ریبون - کارت پی وی سی

ساخت وبلاگ

 

pvc چیست؟

پلی‌وینیل کلراید به انگلیسی:  (Polyvinyl chloride) یا پی‌وی‌سی (PVC) نوعی پلاستیک بسیار پرکاربرد است. در شرایط حاضر یکی از ارزشمندترین محصولات صنعت پتروشیمی است.

 

کاربردهای پی وی سی

پی وی سی معمولا کاربرد زیادی در تولید کارت های پی وی سی دارد . کارتهای پی وی سی خام در صنعات چاپ به کار میروند و برای چاپ کارت پی وی سی مورد استفاده قرار میگیرند .

کارت پی وی سی خام توسط دستگاه چاپگر کارت پی وی سی طی فرایندی برای چاپ انواع کارت هوشمند و مغناطیسی و کارتهای پرسنلی و شناسایی مورد استفاده قرار میگیرد.

به‌طور عمومی بیشتر از ۵۰٪ از پی وی سی ساخت بشر در ساختمان‌سازی استفاده می‌شود؛ زیرا پی وی سی ارزان بوده و به سادگی سر هم‌بندی می‌شود. در سالهای اخیر پی وی سی جایگزین مواد ساختمان‌سازی سنتی نظیر چوب، سیمان و سفال در بسیاری از مناطق شده‌است. با وجود ظهور یک ماده ایده‌آل در ساختمان‌سازی همچنان نگرانی در رابطه با هزینه پی وی سی برای محیط زیست طبیعی و سلامتی انسان وجود دارد.

موارد استفاده فراوانی برای پی وی سی شامل: وینیل سایدینگ، علامت مغناطیسی کارت‌ها، چاپ کارت پرسنلی و شناسایی ، برش عمودی پنجره‌ها، صفحات گرامافون، لوله، لوله کشی، کانال و لوازم نصب کردنی، کیف‌های ارزان قیمت، پنجره‌های تاریک (بدون دید) و در شکل نرم آن برای لباس، اثاثه یا لوازم داخلی نظیر پرده، کف‌سازی و ساختن سقف، پوسته کابل‌های الکتریکی، توپ‌های بازی سبک وزن وجود دارد.

همچنین ماده ایست که اغلب برای لوله کشی آب و فاضلاب به علت ارزان بودن طبیعی و انعطاف‌پذیر بودن استفاده می‌شود.

روش های شکل دادن پی‌وی‌سی

مخلوط کن‌های پودری: مخلوط کردن مواد مختلف توسط این مخلوط‌کننده‌ها انجام می‌گیرد. البته باید توجه کرد که در مخلوط کردن پایدارکننده‌ها، روان‌کننده‌ها، پیگمنت‌ها و… که باید مقدار آن‌ها نسبتاً کم باشد امکان ایجاد اشکالات عملی وجود دارد.

دستگاه‌های ژلیفیکاسیون: معمولاً از نوع ماشینهای تهیه ورقه می‌باشند.

دستگاه‌های فرم دادن: شامل یک یا چند پیچ مته‌ای گردان است.

کلندرها: جهت تهیه ورقه‌های طویل از کائوچو و ترموپلاستیک‌ها رزین نرم شده را بین دو یا چند سیلندر عبور می‌دهند.

شکل دادن در فشار کم: قالب‌گیری به‌وسیله فشار و انژکسیون بسیار سریع و برای تهیه اشیا قالب‌گیری شده با ابعاد کم و متوسط به کار می‌رود.

قالب‌گیری به روش تزریقی، اکستروژن و شکل دادن حرارتی نیز از روش‌های دیگر هستند.

تاریخ کشف پی وی سی

پلی وینیل کلراید به‌طور اتفاقی در دو موقعیت کوچک در قرن ۱۹ کشف شد. نخستین بار در سال ۱۸۳۵ به‌وسیله هنری ویکتور رگنالت و در ۱۸۷۲ به‌وسیله اوگن بومان. در هر دو موقعیت پلیمر زمانی آشکار شد که جامد سفید رنگ داخل فلاسک وینیل کلراید در معرض نور آفتاب قرار گرفت.

 

آمایش (تدارک)

پلی وینیل کلراید به‌وسیله پلیمریزاسیون مونومر وینیل کلراید شکل می‌گیرد. تولید تجارتی قسمت اعظم پی وی سی عمدتاً از طریق بسپارش تعلیقی انجام می‌شود و از بسپارش‌های توده‌ای و امولسیونی به میزان کمتر و از بسپارش محلولی به ندرت استفاده می‌شود. پلی وینیل کلراید از بلورینگی ناچیزی برخوردار بوده اما به علت زنجیرهای حجیم بسپار (نتیجه استخلاف بزرگ کلر) از استحکام و سختی برخوردار است. تی جی برای آن بالا و به میزان ۸۱ درجه سانتیگراد است ولی میزان این تی جی آنقدر بالا نیست که فرایند با روش‌های گوناگون را دچار مشکل کند. در مقابل حرارت و نور نسبتاً ناپایدار بوده و کلرید هیدروژن از آن خارج می‌شود. این ماده اثرات زیانبخشی روی خواص اشیا دم دست (اجزای الکتریکی) علاوه بر اثرات فیزیولوژیکی بر جای می‌گذارد. پی وی سی پلاستیکی سخت است که به‌وسیله اضافه کردن روان‌کننده‌ها نرم و انعطاف‌پذیر می‌شود. بیشترین مورد استفاده آن فتالیت است.

پیش از قرن بیستم شیمیدان روسی ایوان استرا میسلنسکی و فریتز کلیت از کمپانی گریشم الکترون شیمی آلمان هر دو تلاش کردند تا پی وی سی را در محصولات تجاری به کار گیرند اما مشکلات در فرایند، سختی و گاهی شکنندگی پلیمر تلاش‌های آن‌ها را بی‌نتیجه می‌گذاشت. در سال ۱۹۲۶ والدو سیمون از بی اف گودریچ روشی برای نرم کردن پی وی سی به‌وسیله مخلوط کزدن آن با افزودنی‌های گوناگون گسترش داد. نتیجه ماده‌ای انعطاف‌پذیر بود که به سادگی در فرایندها شرکت می‌کرد وبزودی در استفاده‌های تجاری شایع شد.

منبع : ویکی پدیا

 

پرینتر - ریبون - کارت پی وی سی...
ما را در سایت پرینتر - ریبون - کارت پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : چاپ کارت پرسنلی , چاپ کارت پی وی سی , چاپ کارت شناسایی , چاپ کارت pvc , , نویسنده : چاپ کارت پی وی سی cardprinterpvc بازدید : 254 تاريخ : 20 تير 1397 ساعت: 9:21

 

چاپ کارت پرسنلی بر روی انواع کارت خام پی وی سی

 

 

در حال حاضر یکی از پر کاربردترین شیوه های احراز هویت برای سازمانها و ادارات و... ، استفاده از چاپ کارت پرسنلی پی وی سی است. با توجه به کاربرد روز افزون کارت های پی وی سی PVC، چاپ با کیفیت و مقرون به صرفه این نوع کارت ها دارای اهمیت می باشد.

 

انواع کارت پرسنلی

برای چاپ کارت پرسنلی بر اساس نوع کاربرد آن میتوان از کارتهای خام پی وی سی که خصوصیات مختلفی دارند استفاده کرد

 کارت های خام پی وی سی  را براساس خصوصیات فیزیکی کارت می توان به چهار نوع اصلی تقسیم کرد که عبارتند از : کارت های حافظه ای ، کارت های تماسی ، کارت های غیرتماسی و کارت های ترکیبی. برای استفاده از کارت خام پی وی سی که برای چاپ کارت پرسنلی مورد استفاده قرار میگیرد از هر یک از این کارتها میتوان استفاده کرد .

 

در ادامه ویژگی های هر یک از این کارتها را بیان میکنیم.

 

چاپ کارت پرسنلی بر روی کارت های حافظه ای

کارت های حافظه ای مانند کارت های مغناطیسی، صرفاً به منظور نگهداری اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرند. کارت های حافظه ای با وجود یک دستگاه کارت خوان از یک کانال ارتباطی که کاملاً تحت کنترل دستگاه کارت خوان است هدایت می گردند. در این نوع از کارت های پرسنلی هوشمند ، اطلاعات امنیتی بر روی کارت ضبط شده است و بدون “کلمه رمز صاحب کارت” دسترسی به اطلاعات موجود ممکن نخواهد بود.

 

چاپ کارت پرسنلی بر روی کارت های غیر تماسی Contactless

کارت های غیر تماسی با استفاده از فرکانس رادیویی و بدون نیاز به خروج کارت از کیف دارنده آن، اطلاعات مورد نیاز را منتقل می کنند . در فناوری بکار رفته دستگاه کارت خوان بدون تماس فیزیکی با خود کارت اقدام به انتقال اطلاعات و انجام تراکنش مالی می کند . انرژی مورد نیاز برای فعال شدن تراشه ممکن است به دو صورت تدارک دیده شود : یکی از طریق باطری مینیاتوری تعبیه شده بر روی کارت و یا از طریق امواج میکروویو که توسط دستگاه کارت خوان مخابره شده و توسط کارت دریافت خواهد شد. این نوع از کارتهای پرسنلی به عنوان کارت های بدون تماس یا Contact Less نیز شناخته میشوند.

 

چاپ کارت پرسنلی بر روی کارت های تماسی Contact

کارت های تماسی نوع پیچیده تری از کارت های پرسنلی هوشمند هستند که عملاً یک تراشه در آن ها تعبیه شده است . از جمله ویژگی های مهم این نوع کارت، امنیت بالای آن در تبادل اطلاعات است. چنانچه اطلاعات به طور مناسب روی کارت ذخیره شود، حتی در صورت مفقود شدن کارت، اطلاعات موجود در آن برای دیگران غیر قابل دسترس خواهد بود. به طور کلی از کارت های پرسنلی هوشمند به عنوان ابزاری جهت پردازش و ذخیره سازی اطلاعات با ضریب امنیتی بسیار بالا استفاده می شود که امکان کنترل حقوق دسترسی به اطلاعات روی آن به راحتی امکان پذیر است . پارامتر امنیت و رمزنگاری اطلاعات ، از مهمترین ویژگی های این فناوری نوین است که در این زمینه فعالیت های مطالعاتی فراوانی انجام گرفته است.

 

چاپ کارت پرسنلی بر روی کارت های ترکیبی

چاپ کارت پرسنلی با توجه به استفاده کاربران، با ترکیب دو یا چند نوع از کارت هایی که در بالا به آن اشاره شد و ایجاد یک کارت ترکیبی امکان پذیر است  . به این ترتیب می توان از مزایا و ویژگی های هر یک از انواع کارتهای خام پی وی سی بهره برد. 

 

خدمات چاپ کارت پرسنلی

 شرکت coico خدمات چاپ کارت پرسنلی ارائه میکند که این خدمات شامل موارد زیر است :

 

  • طراحی گرافیکی و چاپ کارت پرسنلی برای پرسنل ادارات و موسسات و...
  • چاپ کارت پرسنلی با قابلیت اسکرچ  در هر تیراژ
  • چاپ کارت پرسنلی و شخصی سازی آن
  • چاپ کارت پرسنلی با استفاده از تکنولوژی چاپ دیجیتال  که اطلاعات متغیر را بر روی کارت پرسنلی چاپ میکند از جمله: شماره سریال، چاپ مشخصات، شماره پرسنلی و ...
  • چاپ کارت پرسنلی با امکان  کدینگ کردن و رمزنگاری  کارت های پرسنلی
 

 

پرینتر - ریبون - کارت پی وی سی...
ما را در سایت پرینتر - ریبون - کارت پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : چاپ کارت پرسنلی , کارت خام پی وی سی, نویسنده : چاپ کارت پی وی سی cardprinterpvc بازدید : 301 تاريخ : 15 تير 1397 ساعت: 3:18

فروش تمامی پرینترهای چاپ کارت پی وی سی 

پرینتر های زیر جزو  بهترین برندهای چاپگر مخصوص کارت پی وی سی هستند :

فروش پرینتر فارگو hdp5000

فروش پرینتر هایتی cs200

فروش پرینتر مجیکارد اندورو

برای خرید چاپگر هایتی cs200 به سایت زیر مراجعه کنید 

http://www.printercard.ir

 

پرینتر - ریبون - کارت پی وی سی...
ما را در سایت پرینتر - ریبون - کارت پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : چاپگر هایتی, نویسنده : چاپ کارت پی وی سی cardprinterpvc بازدید : 264 تاريخ : دوشنبه 11 تير 1397 ساعت: 3:16

کلیه خدمات شخصی سازی و چاپ با کیفیت و در اسرع وقت برای انواع کارت های پی وی سی pvc

طراحی و چاپ کارت های پی وی سی به صورت حرفه ای

طراحی کارت های پی وی سی با ارسال نمونه چاپی

 چاپ کارت پرسنلی پی وی سی

چاپ کارت پرسنلی در تهران

چاپ کارت پرسنلی تکی

 چاپ کارت گارانتی

 چاپ کارت هدیه

چاپ کارت پرسنلی فوری

چاپ کارت پرسنلی pvc تهران

چاپ کارت باشگاه مشتریان

چاپ کارت دانشجویی

چاپ کارت شناسایی تکی

چاپ کارت شناسایی در تهران

چاپ کارت شناسایی تهران

چاپ کارت ویزیت شفاف - نیمه شفاف

چاپ افست کارت ویزیت شفاف TRANSFERPARENT

چاپ کارت پی وی سیبا چاپگرهای مستقیم و غیرمستقیم

چاپ عکس و مشخصات کامل هر فرد بصورت تمام رنگی

چاپ تک رنگ یا تمام رنگی یکرو یا دورو

امکان چاپ اطلاعات متغیر ( کد ، بارکد ، سریال ، نام و نام خانوادگی ، کد ملی و... )

کارت تلفن کارت شارژ با پین و اسکرچ (پوشش رمزدار) روی کارت لمینیت با کاور

قابلیت چاپ چهاررنگ بر روی انواع کارت های بانکی و مغناطیسی

چاپ کارت ویزیت pvc به صورت تک رنگ (طلایی ،نقره ای ،سفید ،مشکی و ...)

پرینتر - ریبون - کارت پی وی سی...
ما را در سایت پرینتر - ریبون - کارت پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : چاپ کارت پی وی سی , چاپ کارت پرسنلی , چاپ کارت پرسنلی پی وی سی, نویسنده : چاپ کارت پی وی سی cardprinterpvc بازدید : 293 تاريخ : دوشنبه 11 تير 1397 ساعت: 3:18